BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

17.12.09

Therapy.. kaedahnya

Errrr... memandangkan hari ini hari gaji... maka saya telah berpeleseran ke Alamanda utk membelanjakan hasil penat lelah saya selama hampir setahun bekerja bg tahun ini. Memandangkan dihujung-hujung tahun saya byk makan gaji buta... maka saya dgn membuta tuli dan memekak kan telinga telah menghadiri satu sesi 'relaxation therapy' gitewww.

Minggu lepas... Cik SUSU nak beli sepasang kasut... kasut tu tak muat dgn dia... jadikkk kasut tu bertukar tangan kepada sayerrrr


Memandangkan dah lama saya tak beli kasut (ehemm!.. owang pompuan 2 minggu tu tempoh yg lama tau kalau tak beli kasut) saya pun rembat laaa kasut tu.

Murah jerrr RM 30 selepas less... ala-ala saya laa tu kasut murah, janji hati sukerrrrr

Pastu semlm juga berlangsung sesi terapi lagi... Nyinggah kat kedai Bata... org sibuk nak beli kasut sekolah... saya sibuk nak beli kasut kerja.... maklumlah.. dah lama tak beli kasut ...hehheheh

Pastu nyinggah.... tak jadi beli sebab tak boleh auto debit... ni kes malas nak cucuk duit beratur bagai.

Memandangkan malam tadi tak lelap tido duk ingat kat boipren kasut... maka hari ni pergi laa lagi ke Alamanda utk sesi 'therapuetic therapy' hahaha


Rembat kasut ni... bukan gu-e-ss... tp marie claire jerrr... ok laa tu untuk org mcm ah kak ni yg gaji tak berapa nak besorrrrr kannnnn

Pastu dah dpt kasut... perrghh released abisss. Pastu ternampak body shop... dah lama nak beli body lotion wangian Japanese Cherry Blossom.... errrr beli yg special pakej sekali ngan eau de toilette.... wongiiiiii woooo.....