BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

14.8.09

Kopi O Tanpa Gula



Tadi.. 'cik kak' saya ajak gi tgk Fama buat jualan kat kafetaria...
dia kata Jom....
saya jawab Jom... (bunyi mcm mengampukan?)

Bila jenjalan.. borak memacam
sampai kat area Kiosk
Ada plak jualan makanan dan buku-buku

Saya dah buku?... herrm hanya yg tau akan tau....
dlm purse saya ader 21 hengget sahaja
operasi 'cucuk dinding'.. petang nanti kott

So?.. saya sudah nampak itu buku Jalil Ali...
Wah!.. ni blum ada lagikkk ni
harganya tigablashengget...
saya ckp ngan 'tokei kedai'
ni kalau kat pesta buku dapat sepluhhengget jerrr
dgn tersengih-sengih... dia bg diskaun singgit...

Ala buku ni yg ke-3 Jalil Hamid... eh silap! Jalil Ali... dia ada lagi 2 buku lain yang tertajuk asam, garam, gula dan kopi.... pastu ada teh tarik kurang manis...

Kalau org kata buku ni ttg org dah kwin... nak ngajor cara idup berumahtangga... errrr salah laa korang. Dia cerita ttg warna-warni dlm umahtangga...

Utk memilik buku ini, korang tak perlu berstatus isteri.... anak dara, mak dara hatta mak janda pun bleh baca.....

Buku ini kisah kita... cerita yg berlaku sekeliling kita... kalau berlaku pd kita pun... bukan kita nak ngaku... kitakan ala-ala perfect giteww... cukup sempurna... Chesss! Tak bleh Blah!